täby idag igen ..

Heej sötnosar! Förlåt för att jag inte har bloggat ..! De ska inte hända igen hoppas jag men mitt internet kronglade ju så de gick ju inte. Men iallafall dagarna flyter på och snart är de sommarlov finely!

4 juni torsdag
Hade sovmorgon till 09.10 då jag hade ET första lektionen. Gjorde tyvärr ingenting eftersom jag inte ligger efter i något tror jag (?) Eftersom jag inte gjorde så myket gick jag mest runt och leta efter olika folk. Var med några en liten stund då men dom skulle på deras lektion efter en stund gick runt igen och leta efter folk var med Emma och Leyla var skit trött alla 3. Sen hittade jag malin och Sofie som jag var med. Malin lämnade mig och Sofie, vi gick runt skolan var med Simon en stund och sen hade vi slöjd då jag och maou gjorde kompisband de blev väl ganska lyckat tycker jag. Sen var lunch men jag satt kvar med sötnosen Tessi för hon skulle skriva en ska men råkade ta bort allt så hon fick börja om från början stackarn! Men jag satt iallafall med henne. Så snäll är jag (a) Gick på lunch. Sen gick jag och Tessi runt och seriös Hjälmsta skolan är såå trååååkig. Finns nog inge sämre;s However hade NO efter rasten då jag skrev klart en grejj och sen var de musik och sen gick jag victor och marcuz till centrum för att möta  älsklingen Jennifér ! Jag och Jennifer skulle till täby c igen..  heheköpte lite saker men orkar inte ta kort på allt men de kan ni väl leva med ? :) Kom hem runt halv 6 då jag lagade mat till syster. Nu ska jag iallafall plattta håret.. Juste..! Har blivit kompis med M igen, känns skönt att man inte är osmas med någon under sommaren! Eller ah förutom Sara L som är lack på mig men careface! :)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0