FREDAG !

Heej sötisar! :) Finely är de fredag och de känns jävligt härligt! Fast bara om vädret kunde bli bättre ..!

Började idag klockan tio över 8 hade SO första lektionen kollade på två tråkig filmer. Gjorde inget speciellt förutom de. Hade rast efter lektionen då jag var med Tessi Madde och ibland maou och sofie. Vi gjorde ingenting typ eftersom våran skola är så trisst. Väntade bara på att nästa lektion skulle börja. Efter en stund hade vi svenska då vi kollade på film, troja låång tråkig film sen var de matte då vi hade vikarie Barbro, blää. Fick jobba i grupper (jag, Tessi och Maddi) gjorde lite uppgifter och de gick faktiskt ganska fort tycker jag, hade iallafall lunch efter. Maten var väl sådär.. fast vad kan man förvänta sig av skolmaten ..? Sen så var jag med Marcuz eller ah han tog mitt armband som jag gjorde igår, och jag försökte ta tillbax den men de gick ju åt helve.. Istället fick jag typ blodstopp och blev röd över hela handleden, not good där marcuz ! Får hoppas på att jag får tillbax den på måndag eller något för jag blev ganska nöjd med den (a) Efter rasten var de engelska då vi kollade på en tråkig film igen. Sen var de att jag och Maou gick ner till kvarnis för vi skulle egentligen simma eller jag skulle simma men de ORKADE jag inte men fick MVG iallafall (a) hihi :D

Kom hem gjorde inte mycket väntade på att mamma ska ringa för vi ska över till grannen snart som har tagit studenten! GRATTIS RIKARD! Måste också fixa mina naglar eftersom jag drar till GÖTEBORG imorgon bitti så jag kommer tyvärr inte kunna blogga i helgen om inte på söndag men jag vet inte om jag kommer orka eller när jag kommer hem men vi fårse! :) Puss på er så länge
 
Bilder från i veckan

Schmil victor och en trött sajhk

.. ?!

Tessis papas mobil som Tessi lånade och hennes nycklar, intressant bild ..

Tessis fötter :)

sashas nya byxor..

hehe Emil Gotte och en trött ohm igen

coolingar

victor and cicci !

maxmaxmaxmaxmaxmaxmaxmaxmaxmaxmaxmax

vi dukade på hkk

Jennifér påväg hem från täby

twinie

hetnosar! Felicia har btw åkt till MEXICO!

.. de är btw malins röööv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0